Sommerferie

JEG ER HER - SNART !

Ikke vær redd - jeg kommer tilbake i høst ! Sesong 8 forventes å komme til Norge i oktober/november tider, og da gjelder det å følge med ;) God sommer til da ! =) Criminal Minds Norway.

Sommer 2011 (Estland): Places to go (BILDER).

Heisann! Slenger med ett par bilder av ting og steder vi var på i Tallinn ^^ En slags utendørs scene som lå like ved en avsidesliggende cafè. Historisk musem. A...

Sommer 2011 (Estland): Oleviste Kirken.

Heisann! Tallinn er i 2011 Europas kulturhovedstad. Det er vel fortjent, for det er mange flotte byggverk der nede ^^  Inne i kirken. Så kunne vi gå opp i tårnet på kirken...

Sommer 2011 (Estland): Tere tulemast Tallinn !

Heisann! Nå har jeg vært i Tallinn i 3 dager. Det er hovedstaden i Estland. Jeg må si at det virkelig er en vakker by, med masse hyggelige mennesker og deilig solskinn ^^ Gaten inn fra ...

Sommer 2011 (Sverige): GEKÅS ULLARED

Heisann! Ja, har ikke fått blogga noe særlig fordi jeg er i Sverige, men nå har jeg skaffet meg internett =) Så da kan jeg blogge litt om dagen idag <3 ULLARED `Måtte` bare ta bilde av s...

Del 3: Auschwitz-Birkenau (info og bilder).

Den fjerde dagen dro vi med turistbuss til Auschwitz. Auschwitz består av flere typer konsentrasjonsleirer. Den første var Auschwitz. Den andre var Auschwitz-Birkenau, den hovedsakelig største leir...

Del 2: Wielicszka Salt Mine.

DAG 2. Litt av poenget med å reise, er jo å se ting. Så da dro vi like gjerne til Wielicszka Salt Mine. Wielicszka er noe litt utenom det vanlige. Det er en salt- gruve mange meter ned bakken, med ...

Del 1: Velkommen til Krakow.

INFO. Krakow er en storby i landet Polen. Det var landets gamle hovedstad før Warszawa, som nå er det. Byen regnes som en av Europas vakreste, og er Polens kulturhovedstad. Hotell Alexander II, vår...

Last days in parts.

Heisann! Nå har jeg kommet hjem fra Krakow, og er back in business i Norge :b Vi kom hjem i går, og jeg har hatt det supert :) Senere skal jeg gi dere masse bilder i forskjellige deler, så det blir...

Nettopp pakket til Polen- turen.

Heisann! Nå har jeg pakket koffert og bag til i morra. Flyet går ca. 05.40, og vi må være på flyplassen èn og en halv time før. Haha, tenker jeg kommer til å være skikkelig stuptrøtt xD. Flyturen t...

What about Poland?

Heisann! Søte sommerdager er virkelig noe å glede seg til :) Skal man på ferie utenlands får man også oppleve ny kultur, spennende matretter og sightseeing gjennom lokale byer. Mitt utenlandsreisem...

Besøk :)

Heisann! Idag har jeg vært på Gran i regnværet. Ikke så hyggelig med regn da, men jeg klager ikke over det ;) Mamma lånte meg penger så jeg kunne kjøpe Regines Bok. Den har jeg hatt skikkelig lyst ...